Na kanale firmy Apple w serwisie YouTube pojawia się nowa reklama iPhone’ów serii 12 pod tytułem „Fumble”. Tym razem firma koncentruje się na wytrzymałości nowych smartfonów, zwracając szczególną uwagę na warstwę Ceramic Shield, która zapewniać ma czterokrotnie lepszą ochronę przed upadkiem niż szkło używane w poprzedniej generacji tych urządzeń.

Bohaterką reklamy jest idąca ulicą kobieta, której czerwony iPhone wysługuje się z ręki. Przez kilka sekund próbuje złapać swój telefon, ale ostatecznie ląduje on na piachu ekranem skierowanym do dołu. Jak się można spodziewać telefon nie został jednak w żaden sposób uszkodzony.

Na końcu pojawia się napis, który na polski przetłumaczyć można jako: „Ceramic Shield. Mocniejsze niż jakiekolwiek szkło wykorzystywane w smartfonach. Spokojnie, to iPhone”.

Warto przypomnieć, że testy warstwy Ceramic Shield przeprowadzili twórcy kanału MobileReviewsEh w serwisie YouTube. Rzeczywiście jest ona bardziej wytrzymała niż stosowane wcześniej rozwiązania.

Źródło: MacRumors