Według najnowszego raportu autorstwa Gene'a Munstera, do 2022 roku Apple ma wyda aż 4,2 miliarda dolarów na własne produkcje filmowe.

Suma ta może robić wrażenie, ale najwięksi gracze na tym rynku planują wydać jeszcze więcej. Do 2022 roku Amazon przeznaczy na ten cel 8,3, a Netflix 6,8 miliarda dolarów.

Co ciekawe, Munster sugeruje, że firma z Cupertino planuje w ciągu najbliższych 2-3 lat przeprowadzić rebranding usługi Apple Music. W najbliższych latach zakres treści oferowanych przez tę usługę ma się znacznie poszerzyć. Poza muzyką, znajdzie się tam także wiele autorskich produkcji filmowych.

Jak dotąd, większość treści zawartych w Apple Music związana była z szeroko pojętą muzyką. Pojawił się serial Carpool Karaoke oraz kilka filmów dokumentalnych związanych z życiem i działalnością twórców muzyki. Wygląda jednak na to, że Apple szuka także rozwiązań, które pozwolą konkurować z takimi firmami jak Netflix, Amazon czy Hulu.

Źródło: CultOfMac