Według raportu opracowanego przez analityków z firmy Slice Intelligence, osobami, które najwięcej wydają na produkty sygnowane logo nadgryzionego jabłka są mężczyźni w wieku powyżej 65 lat. W okresie od października 2014 do września 2015 roku, osoby należące do wspomnianej grupy demograficznej przeznaczyły średnio 976 dolarów na zakupy produktów Apple w Internecie.

Jeśli brać pod uwagę jedynie płeć klientów, bez względu na ich wiek, to bardziej skłonni do zakupu produktów Apple są mężczyźni. Na urządzenia produkowane przez firmę z Cupertino wydają oni średnio 897 dolarów, czyli aż o 42% więcej niż kobiety, które w badanym okresie dokonały takich zakupów średnio za 633 dolary.

Grupa, która wydaje najmniej, to kobiety w wieku 18-24 lata – „jedynie” 669 dolarów.

Przyczyną takiego rozkładu badanych danych może być fakt, że starsze osoby w Stanach Zjednoczonych często kupują produkty Apple dla swoich dzieci i wnuków oraz to, że ten segment rynku nie jest jeszcze tak nasycony, jak pozostałe.

Źródło: PhoneArena za SliceIntelligence

Obraz: Dave Winer / Flickr