Na forum dyskusyjnym firmy Apple pojawił się wątek dotyczący problemów z łącznością Wi-Fi, które dotyczą niektórych egzemplarzy głośników HomePod Mini. Co gorsza, obecnie możliwe jest jedynie tymczasowe usunięcie tego problemu.

Problem polega na tym, że głośnik niespodziewanie rozłącza się z siecią Wi-Fi, co sygnalizowane jest wypowiadanym przez Siri komunikatem „I am having trouble connecting to the Internet”, czyli „mam problem z połączeniem się z Internetem”.

Jeden z użytkowników napisał, że problem nie dotyczy pozostałych głośników HomePod, które posiada. Występuje on jedynie w modelu mini. Postępowanie zgodnie z instrukcją Apple, która zapewnić ma rozwiązanie tego problemu, skutkuje jedynie na kilka godzin. Następnie znów pojawia się wspomniany wyżej komunikat.

Warto dodać, że jedyne co w tej kwestii zaleca Apple to ponowne uruchomienie urządzenia bądź przywrócenie jego ustawień fabrycznych.

Dajcie znać w komentarzach czy opisany wyżej problem dotyczy także Waszych egzemplarzy głośnika HomePod Mini.

Źródło: 9To5Mac