Według badań prowadzonych przez Consumer Intelligence Research Partners (CIRP), co czwarty klient firmy Apple w Stanach Zjednoczonych posiada przystawkę Apple TV.

W ankiecie zapytano amerykańskich klientów Apple o to, które urządzenia marki Apple posiadają. Apple TV znalazło się na pierwszym miejscu wśród urządzeń kategorii „inne”, co oznacza, że to urządzenie jest kupowane częściej niż słuchawki AirPods i zegarek Apple Watch. Taki wynik to kilkuprocentowy wzrost sprzedaży Apple TV w porównaniu do tego samego okresu w ubiegłym roku.

‌Drugie miejsce wśród „innych produktów” zajął właśnie Apple Watch‌. Zegarek posiada co piąty klient firmy Apple. Słuchawki AirPods kupiło tylko 10% procent klientów.

Ankieta przeprowadzona została w dniach od 29 września do 10 października wśród 500 osób, które w trzecim kwartale bieżącego roku kupiły w Stanach Zjednoczonych urządzenia marki Apple.

Źródło: MacRumors