Z badań przeprowadzonych niedawno przez firmę Creative Strategies wynika, że aż 97% użytkowników iPhone'ów X zadowolonych jest z użytkowania tego smartfona.

85% respondentów stwierdziło, że są „bardzo zadowoleni” z jubileuszowego modelu smartfona Apple. 12 procent badanych to osoby, które są „zadowolone”. Pozostałe osoby, które wzięły udział w badaniu stwierdziły, że z różnych powodów i w różnym stopniu są „niezadowolone” z użytkowania tego urządzenia.

Podobne wyniki dotyczące poziomu satysfakcji z najnowszego modelu iPhone'a przedstawił podczas ostatniej telekonferencji dla akcjonariuszy Tim Cook. Powołując się na wyniki badań przeprowadzonych przez firmę 451 Research, powiedział, że aż zadowolonych z tego urządzenia jest aż 99% użytkowników, jednak w badaniu firmy Creative Strategy pod uwagę wzięta została bardziej większa próba, licząca dokładnie 1746 respondentów. To mieszkańcy Stanów Zjednoczonych, którzy jako jedni z pierwszych nabyli iPhone'a X.

Z dużym zadowoleniem spotkały się takie cechy nowych iPhone'ów jak design urządzenia, jakość ekranu, obsługa gestami, długość pracy na baterii. To tylko niektóre cechy, z których zadowolonych jest średnio ponad 9 na 10 użytkowników. Wyjątek stanowi Siri. Zadowolonych jest z niej tylko 20% respondentów.

iPhone X

Według autorów badania, osoby, które jako jedne z pierwszych decydują się na zakup urządzeń są bardziej krytyczni niż ci, którzy zrobią to później.

Warto przypomnieć, że w tym roku Apple planuje zatrudnić aż 142 osoby na stanowiskach odpowiedzialnych za rozwój asystenta głosowego Siri, który nie zbiera ostatnio dobrych ocen. Krytykowany jest on także przez użytkowników HomePoda.

Źródło: MacRumors