Apple uruchomiło program naprawy iPhone'ów 7, które mają problem z zalogowaniem się do sieci komórkowej mimo tego, że znajdują się w jej zasięgu. Według Apple problem spowodowany jest przez wadliwy komponent, znajdujący się na płycie głównej.

Problem dotyczy niewielkiej liczby egzemplarzy i objawia się tym, że w lewym górnym rogu ekranu wyświetla się komunikat „No service”, a urządzenie nie łączy się z siecią komórkową.

Apple bezpłatnie usunie usterkę, a klienci, którzy zapłacili już za jej wyeliminowanie otrzymają zwrot pieniędzy.

Uszkodzone egzemplarze zostały wyprodukowane w okresie od września 2016 do lutego 2018 roku i zostały sprzedane w Chinach, Hongkongu, Japonii, Makao i Stanach Zjednoczonych. Modele, w których występować może ten problem oznaczone są symbolami A1660, A1780 oraz A1779. Warto przypomnieć, że informacja ta znajduje się na tylnej części obudowy pod napisem „iPhone”.

Co ważne, przed oddaniem iPhone'a do serwisu należy wyeliminować wszystkie inne usterki. Aby przekazać urządzenie do naprawy należy skontaktować się z pomocą techniczną firmy Apple albo odwiedzić jeden z salonów tej firmy lub autoryzowanego resellera.

Źródło: Apple